8/28/2006

Yaşlandığınızı Nasıl Anlarsınız? (Futbol)



Dün Sakaryaspor-Fenerbahçe maçını izlerken fark ettim, insanın yaşının ilerlediğinin önemli göstergelerinden birisi de sahadaki futbolcuların zamanla sizin küçük kardeşiniz yaşına gelmesi. Yaşınız ilerledikçe genç futbolcu denilen çocuklarla aranızdaki yaş farkı giderek açılıyor. Sizin yaşınızdakiler için kibarca (tecrübeli futbolcu) deniliyor. Yaklaşık 5 sene sonra (kurt futbolcu) olarak adlandırılacaklar ve (ilerleyen yaşına rağmen...) benzeri cümlelerle tasvir edilecekler. İyi ki bu yaz stajyer gelmedi onlarada gıcık oluyorum. Kaçlısın sen? 86.. Nasıl???? 86 mı? Ben 1986 yılını çok iyi hatırlıyorum. Eskiden etrafımdaki herkes ya benim hatırlayamadığım ya da yaşamadığım yıllarda doğmuştu. Şimdi öyle mi? Reşit olanların doğum tarihi 1988. İnanabiliyor musunuz? 1988 yazında Lapsekideydim ve en iyi arkadaşım Marco Van Basten'di. Avrupa Futbol Şampiyonasu finalinde Turuncu formalı Hollandalıların Dassaev'li Sovyetleri nasıl geçtiklerini hatırlıyorum. Dedem sağdı ve 34 DAP 30 plakalı bordo bir serçemiz vardı. Bir de çok pis dizim yaralanmıştı. Salıncaklara falan sığıyordum o zamanlar. Vay be.. Ben de bir ara 30 kilo falanmışım. Hiç 30 kilo olmuşum gibi gelmiyor bana....

Edit: Yukardaki gibi kral bir fotoğraf istiyorum bende.. Turgut'a söyliyim de çektirelim...

Hiç yorum yok: