8/24/2006

ŞİMDİ BANAAAAA KAYBOLAAAAN YILLARRIIIIMI VERSEEEELEEER

Yaklaşık 5 sene sonra tekrar Akbil sahibiyim. Bu gururla söylenecek bir şey değil biliyorum. Üniversiteyi bitireli 5 sene oldu ve ben bunca yıldan sonra ilk defa cüzdanımda öğrenci pasosuna iliştirilmiş bir akbil taşıyorum. Bir daha Akbil kullanmamak için onca yıl oku (ki sanırım gerçekten bir şekilde üniversite eğitimi on senedir devam ediyor; 4+3+1=8 yok daha sekizmiş, rahatladım mı? siktirin ve kapayın çenenizi), yedi seneyi aşkın süredir çalış; haftaiçi her sabah traş ol, erkenden kalk işe git ve gençliğinin en güzel kısmını orada bırak hem de depozitosuz. Sonuç? Öğrenci akbili. Taşıt kredisi bile değil. Akbil hem de öğrenci. Pembe bir plastiğe iliştirilmiş. Akbil dolduran görevli akbilimi takarken bana "babacan" diye hitap etti. "Babanı sikiyim" diyecektim demedim. Emeğe saygı... Kimse şimdi kalkıp da " öyle deme, Akbil ekonomiktir" demesin. Ekonominizi de sikiyim. Ekonomi benim lan!!!

Hiç yorum yok: