9/17/2006

Ajda Forever

Ağır roman adlı hiç de ağır bir tarafı olmayan hatta ziyadesiyle kastırma romanın en saygın yeri hiç şüphesiz Gaftici Fethi'nin "Oğlunuzu ibne olmaktan nasıl kurtarırsınız" tiradıydı. Başlıkta Ajda Forever yazarken bu da nereden çıktı diye sorarsanız cevabım kısa ve net olacaktır: Ey insanlık!! Şuna inanıyorum ki Lisa Minelli ya da Barbra Streisand'ın gay kültürü için yeri neyse Ajda'nın yeri de ilgili komünite için bu figürlerden fazla uzakta değil. Ama bu tespit Superstar'ın kesinlikle çok daha samimi ve yüksek müzikalitede olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Hetereseksüel olmama rağmen bu gay ikondan haddinden fazla keyif almam acaba beni Gaftici Fethi'ye tez konusu yapar mı bundan emin değilim. Neyse belki de hepsini kıçımdan sallıyorumdur (söz konusu eşcinsellik ve ben oldukça kritik bir organımı kullanarak tespitlerde bulunuyorum durum giderek kontrolden çıkıyor mu ne?) ama bir terslik olduğu kesin. Hem Springsteen hem Ajda nasıl bir arada duruyor? İnanın bilemiyorum ama ben bu tadı seviyorum...

Hiç yorum yok: