6/18/2007

This is Spinal Tap!!!


Orta sondayken Başar'la beraber bizim evin salonunda annemin hazırladığı peynirli sigara böreklerini yerken "Live After Death"'i izleyen bendeniz yıllar sonra "This is Spinal Tap"'i izledi. Çanakkale'nin küçük bir sahil kasabası olan Lapseki'de 1991-1994 yaz sezonu boyunca yöre halkının kendince folklorik telaffuzuyla "İranlı Madenciler" formasıyla dolaşmıştım. Gururluydum ve metalciydim. Şişman ve terli olduğumu daha önce sizlerle paylşmıştım, şimdi yineleme ihtiyacı duymuyorum belki biraz sempati ihtiyacı duyduğum söylenebilir. Annesinin hazırladığı sigara böreklerini metalci arkadaşıyla beraber evinin salonunda (halı üzerinde) Iron Maiden'ın konser videolarını izleyerek (Bilhassa üzerinde duruyorum çünkü VHS video'dan bahsediyoruz burada. Hades şahidimdir ki gerçekten zorlu bir maceraydı. İnternete daha 5 sene vardı biz o kaydı izlediğimizde, tamam sigara böreği ve salon halısı ile yeterince sert gözükmüyor olabiliriz ama yine de bu da bir şeydir gibime geliyor. Lütfen bir şeydir deyin yada HEAVYY METAAAAL diye bağırın tamam mı?) lüpleten patetik bendeniz dün götünü yaya yaya "this is spinal tap"i izledi. Yeter mi? Bence yetmez...

Documentary- Rockumentary-Mockumentary siz ne derseniz deyin, spinal tap bu işin ilk ve en iyi örneği. Hayatının bir döneminde "NWBHM" ile alakalı olmuş herkesin izlemezse sakat kalacağı bir kozmik patlama. Uzun süredir bir filmi izlerken bu kadar sesli gülmemiştim. Aslında güldüğüm yaklaşık 10 küsür sene evvelki halimde olabilir. Bu yüzden bu gülme ağlama faslını kısa keseceğim. Ama şunu hatırlatmakta fayda var bu film (?) bir tür Rock kazanı karikatürü diyebilirim. Ama siz isterseniz Kerrang deyin ben demiyeceğim.

Bu arada aldığım bilgilere göre efsanevi Spinal tap live earth için geri dönüyor . Sanırım bu video "Spinal Tap"i tanımayanlar için bir referans olabilir.

ROCK'N ROOOOLLLL!!!!

Hiç yorum yok: